Shoppa och städa

Idag är det onsdag, och jag är ledig! Egentligen skulle jag vara ledig onsdag-fredag, men en på jobbet har fått hjärnskakning så jag lovade att jobba imorrn. Ja, ja...det funkar la det med. Och jag hade ju dessutom tänkt vara ledig lite i maj och åka till Finland. Hälsa på släkten och besöka underbara Tampere. Med andra ord, det kanske är bra att jobba lite extra nu.

Tänkte göra stan en sväng idag. Har kikat på ett nattlinne tidigare som jag kanske slår till på. Lite nya undies skulle jag också "behöva". Och nya jeans. Men vi får väl se var det landar. Känner jag mig själv rätt så kommer jag hem med inredningsgrejer istället. Och typ nagellack. Men jag ska i alla fall försöka!

Måste även städa och fixa hemma. Allt är väldigt dammigt, och ganska rörigt. Badrummet behöver en rejäl omgång och jag måste byta ut och ta bort lite kuddar i vardagsrummet. Man kan liksom inte ha 10-12 stycken i två soffor. Ja, kan, kan man ju, men inte om man vill rymmas själv.

Nej, nu drar jag. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback