Sleepy? Or not!

Jag borde vara trött, för jag ska jobba förmiddag imorrn. Men jag är inte trött. Inte alls. Var mer trött för typ två timmar sen. Hm...

Idag har jag jobbat, och sen träffade jag Matilda för fika och skvaller på Waynes. Var alldeles för länge sen sist. Men så kan det bli med jul och nyår, jobb och massa annat. Trevligt var det i alla fall!

När jag kom hem lekte jag lite elektriker. Förlängde sladden till min nya fina försterlampa och satte dit en strömbrytare. Ibland är jag fan duktig och inser att en karl kanske är lite överskattad ändå. Eller? Det blev i alla fall jättefint i mitt sovrumsfönster och skenet är bara helt lovely. Mysigt värre! Helt klart en detalj som har saknats.

Kollade även på reprisen av det här nya SVT-programmet med avdankade idrottsmän som tävlar. Kommer inte ihåg vad det heter nu, men nåt med mästare tror jag... Hur som helt kom jag på mig själv med att tycka att det var rätt så bra. Jag kollar mest bara på pensionärs-tv, På spåret, Postkodsmiljonären, Stjärnorna på slottet(jo, till och med det...), Let's dance(fast det brukar jag sluta med efter några program) och ja, det här då. Kollar även på nyheterna och diverse dokumentärer. Nu fattas typ bara Fråga doktorn och gudstjänsterna de brukar visa ibland. PRO nästa!

Nä, nu ska jag lägga mig och läsa Infiltratören som jag fick i julklapp och hoppas på lite sömn.
God natt!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback