Sthlm

Ikväll åker jag till Sthlm. Med tåg. Fanns inga flygbiljetter kvar, men det gör mig faktiskt inte så mycket. Drar väl mitt strå till stacken när det gäller miljön i alla fall. Dessutom gillar jag inte att flyga. Mina öron pajjar och ibland så spyr jag också. I alla fall när jag åker på morgonen och bara har druckit kaffe innan.

Har inte planerat vistelsen så mycket. Tänkte åka ut en sväng till Rinkeby och Tensta. Besöka den omtalade konsthallen och shoppa lite smink i Rinkeby. Kanske köpa gott bröd och lokum också. Sen ska vi äta middag på Jensens. Det gör vi alltid när vi är i Sthlm. I really do like that place. Ja, och inte att förglömma...ska ju träffa Bea också! :D Hon skulle ändå till Täby, så det passar ju utmärkt att käka middag med henne då. Undra om det var i början av november vi sågs sist? Ska bli kul att ses!

Men, nu måste jag försöka börja packa ihop lite saker. Vattna blommorna. Käka något. Dammsuga och diska.
Jepp, jag är seg. I know. Jag passar alltid tider, men vägen dit stressar jag inte.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback