To-do-today-list

Yes, yes yo...så är det. Har en lååång ärende-lista idag.

  • Hämta paket på posten - ta med avi!
  • Tyg till lampskärm
  • Kuddar och duk - Indiska
  • Blomjord - Blomsterlandet
  • Toarullshållare - Jula
  • Vin och skumpa - Systemet
  • Schampo
  • Lämna papper på AF
  • Handla mat - Willys och Ica
  • Glödlampa till fönsterlampan i vardagsrummet
  • Skrubbhandskar - Åhléns?


Så ser det ut. Vissa saker mer nödvändiga än andra. I mitt nya liv så ingår det bland annat att dricka vin och skumpa, och jag jobbar verkligen på att lära mig. Vinalkis nästa! Det är mitt mål.
Sen är det annat strunt som jag också "behöver". Ja, plus viktiga saker som mat och schampo också.

Just nu dricker jag kaffe och diggar Alla vill till himlen. Just nu är det min favvo-platta med Timbuk. Plotten Tjocknar, Kärlekens bandvagn, I Väntan På Vadå, Det Löser Sej, Stirra Ner...mm mm. Ja, ni förstår. En grejt platta helt enkelt!
 
Jag ska förresten vara hundvakt måndag till onsdag till en söt liten(?) golden. Så kul! Jag älskar djur(ja, inte på något perverst sätt om ni trodde det) så det kommer ju att vara helt perfekt. Ska träffa lill-gumman imorrn för att lära känna henne lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback