Vissa borde kanske byta jobb...

Blommorna är omplanterade, vovven rastad och tvätten skumpar runt i tumlaren. Dessutom har jag käkat lunch, betalat räkningarna och ringt till en superotrevlig kille på Försäkringskassan.
Okej, jag förstår ju om han inte har världens roligaste jobb, men har man ett serviceyrke så får man faktiskt lov att vara trevlig, så är det bara! Men, nu är det överstökat i alla fall. Åtminstone för den här gången. Måste dessvärre ringa igen nästa månad sa den där sura snubben. Fast då kanske nån annan svarar.

Ska bara hämta in tvätten och ev ta en tur upp på Solbacken. Har lite grejer som jag skulle behöva kolla på. Är sjuuukt sugen på godis också. Skulle kunna göra, ja, väldigt mycket för att få en påse lösvikt. Var länge sen jag åt det sist. Faktiskt.

Anyway, efter den eventuella shoppingen så får jag en snabbvisit av en bekant och sen ska jag dricka lite vin med min bror. Så ser planerna ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback