Alla som inte dansar är våltäktsmän

Oj vad lite man kan göra under en dag. Eller, dagen är ju i och för sig inte slut än...men jag tror inte att jag kommer att göra så mycket senare idag heller.

Hur som helst var gårdagskvällen riktigt bra! Vi var först en sväng förbi Ahmeds familj och åt lite middag. Entrecote tackar vi inte nej till! Hehe... Lekte lite med hans söta dotter och drack kaffe. Sen åkte vi förbi pizzerian i Byske och hämtade upp en kille som skulle köpa en dator som vi också hade med oss. Lämnade av honom och packade ur datorn och sen bra det tillsut av till Piteå!

Gick runt på området, träffade lite bekanta, drack kaffe, snackade, var in i några öltält och H tog sig några öl, såg lite Promoe, ifrågasatte diverse tjejers klädval(eller snarare val att inte ha så mycket kläder), gick runt, såg lite Eldkvarn och sen tillsist Timbuktu! Han var grym! Bästa konserten jag sett med honom någonsin tror jag. Han är verkligen en riktigt entertainer! Dock tyckte jag att publiken svek lite. Eller det var inte så mycket folk på området överhuvudtaget, så det kanske berodde på det. Han var hur som helst helt grym, och Damn är skönaste "kompbandet"! Basta!

Har segat i soffan hela dagen. Kollat på fotboll och diverse dokumentärer. Nu är H en sväng till stan. Hade nåt ärende. Förhoppningsvis kommer han tillbaka sen. Vi får se...
Blev sjukt sent igår. Vi var nog inte hemma föränn efter fyra. Men det tar lite tid att köra när man kommer på att man ska försöka rekonstruera en våldtäkt utanför Byske. Oj, var jag okänslig nu? Ha!

Nu ska jag kanske försöka göra någonting vettigt. Men vad?




Bilden är inte från igår, men kläderna är ungefär samma. Haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback