Dag 1

Idag är det min första officiella semesterdag. Känns, hm...inget speciellt faktiskt. Haha...

Har i alla fall varit en sväng på stan. Köpt nytt tyg till dynan på bänken på balkongen. Det förra hade blekt och var rätt så skitigt så det känns som läge att byta. Tror att detta kommer att bli snyggt! Behöver bara någon ny kudde därute också. Vi får se vad jag kan hitta på...

Har även varit och plockat sten samt köpt lite växter. Perenner. Har nämligen fixat till utanför min ytterdörr. Det är en rabatt där som föreningen egentligen ska sköta...men det har de inte gjort så bra, därför tyckte jag att det var lika bra att ta saken i egna händer. Sagt och gjort. Mamma hjälpte mig och nu är det riktigt fint! Eller, rättare sagt, det kommer att bli riktigt fint sen när allt har börjar växa till sig. Saknar att ha en egen liten trädgård...

Får se vad jag hittar på ikväll. Kanske blir det en sväng hos mamma för att sy den där dynan och ev någon kudde. På tv verkar det i alla fall inte vara så mycket vettigt och vädret ser heller inte så lovande ut. Himlen börjar bli mörk och regnlik.

Imorrn kanske det blir en sväng till Umeå. Vi får se. Troligtvis i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback