Den åttonde dödssynden...

Idag har jag hängt med Bea. Vi var först en sväng på en hästbutik(hennes intresse, okej?), sen en sväng på stan vilket självklart innefattade lunch på Waynes och efter stan blev det glass på Stigs.
Köpte enbart en bok, Jens Lapidus senaste, Gängkrig 145. Jag som alltid har sagt att manga och sånt är löjligt, och så köper jag själv en bok i serieform. Hm... Men vi får se om jag gillar den. Har ju gillat Lapidus tidigare grejer så.




Imorrn blir det förmodligen ett dyrare inköp, om allt går enligt planerna dvs. Men med min tur så... Mer om det, då.

Nu ska jag se lite på en gammal favoritfilm, A streetcar named desire eller Linje lusta som den heter på svenska. Den går på tvåan nu, så jalla! Se den! Marlon Brandos genombrott jue.




Sa jag förresten att jag blev inspirerad av Matilda och skaffade FB i alla fall? Nähä, så blev det i alla fall...trots att jag förr sett det som den åttonde dödssynden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback