Film och en slutkörd kropp

Sitter och ser Parfymen - Berättelse om en mördare på fyran och äter vattenmelon. Rätt så bra film faktiskt. Speciellt om man gillar den typen av film, och det gör jag. Älskar gamla 1700- och 1800-tals miljöer från Paris och London. Lite creepy, men ändå snyggt!

Borde verkligen gå och lägga mig nu. Har varit en lååång helg med (återigen) alldeles för lite sömn. Tre timmar natten till lördag och sen åtta timmars jobb, följt av natten till idag då jag somnade vid fem kanske. Och se blev jag väckt av telefonen som ringde oavbrutet hela morgonen. Var tvungen att jobba en stund också. Eller jobba och jobba. Leka vaktmästare, då en av maskinerna på jobbet inte riktigt fungerade som den skulle. Men vad gör man inte när ingen annan kan sånt där? Och att ringa in en reparatör en söndag känns som att det skulle kosta en hel del...

Nä, nu ska jag fortsätta se filmen och sen är det sängen bums! Jobbar eftermiddag imorrn så jag får förhoppningsvis sova ut lite gran i alla fall.

Vill bara ge lovern en eloge för att han faktiskt är en riktigt snäll och bra kille trots allt. Visst, ibland kanske det känns som att han prioriterar lite konstigt, men han bryr sig i alla fall...det vet jag nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback