Fredagskväll i Boliden

Är bjuden(eller bjöd jag kanske in mig själv? Hmm...) till Matilda i Boliden i afton. Hon skulle bjuda på middag och jag lovade att ta med mig efterrätt. Bra deal va? Antar att det lär bli en hel del skvaller också...

Skönt med en lugn och chill kväll. Ska nämligen jobba extra imorrn så jag orkar inte med massa festande och sånt. Stadsfesten dissar jag också. Orka betala 400 spänn för att få dricka dåligt vin ur plastglas, och dessutom till överpris. I don't do vin in plastglas, det är under min värdighet och mot min religion. Okej?! Och se Tomas Ledin känns heller inte speciellt lockande. Nä, jag sparar mig till Trästocks, PDOL och Luleåkalaset istället. Så det så!

Nä, nu ska jag packa ihop ingredienserna till desserten och hämta bilen.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: teresa

bra att du skippade! jag har jobbat hela festivalen i bar och det har varit drygt som fan. massa överpriser och odrägligt folk.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback