Hemmafru anno 2009?

Idag måste jag ta tag i lägenheten. Är väl inte jättestökigt eller så, men jag har grejer som måste tvättas och golven behöver skuras. Jag minns inte ens när jag skurade dem sist. Har saker som måste diskas som man inte diskar varje dag...t.ex. tandborstmuggen, kaffepannan osv. Sånt som ändå måste göras ibland. Sen har jag skåp... Dessa skåp! Skåp där jag bara ställer in grejer och så helt plötsligt är det överfullt med saker jag ändå inte använder. Där behövs det göras en rensning och sortering. Har även en kudde som ska sys klart. Dammtorkning. Lite fix i badrummet. Ja, dags att börja snart med andra ord?

Sov lite för länge idag dock. Steg upp drygt 12. Inte likt mig! Men då har jag ju semester också... Och sen satt jag och googlade runt på massa skit som gör mig så förbannad igår kväll/natt...vilket gjorde att jag satt uppe lite för länge... Mer om det sen! Jag tror i alla fall att jag måste skriva ett inlägg om det, för det är en sak jag verkligen brinner för.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback