Hookah

I looove to smoke...vattenpipa!

Ikväll kom J förbi med tobak direkt från Libanon. Av bästa kvalitet sa han. Och ja, det tror jag faktiskt...för nu är jag helt dizzy. Inte riktigt som när jag rökte i Istanbul, för då kändes det som att jag gick på skumgummimadrasser och gatan liksom flöt fram. Soft. Jag tror inte bara att det var vanlig vattenpipstobak om vi säger så...

I och för sig har jag inte använt något nikotin på nästan tre veckor nu, men samtidigt var pipan helt ny och därmed inte inrökt som den ska va...men hur fan kunde jag bli så yr och fnittrig? Aja, skit samma...måste ha varit bra grejer det där! Nu håller jag i alla fall på att känna mig mer "normal" igen.

Over and out!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback