I got it from my mama!

...eller egentligen inte, men.

Alla kan inte få allt, men alla får något.
Insåg nyss när jag klev ut ur duschen att jag faktiskt, för att vara svensk, har haft den genetiska turen att få hyffsade fransar. Svarta och långa. Och det utan mascara.
Jag hoppas bara att mina framtida barn får ärva dessa gener. Eller i och för sig, det beror ju på vem jag skaffar barn med också...





Det var ju bara det att har man turen att få tjockt hår och långa fransar, så kom de där turkgenerna och spökade även när man fick ögonbryn. Det kan ni ju se där det vuxit ut stubb mitt på ögonlocket typ. Haha...
Eller som lovern säger, ett irakiskt pannband. No offence...vaken jag eller han är rasister någonstans.

Jag borde verkligen ta ett allvarligt snack med min mamma. Jag menar, jag är faktiskt inte lik nån i min släkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback