Kvällen

Ja, så här såg dagens meny ut i alla fall. Hann dock inte ta kort av efterrätten innan den var borta. Haha... Den bestod i alla fall av jordgubbar och melon med mynta(min nya craving!) och till det två olika sorters sorbet och kladdkaka som Kajsa hade med sig. Mumma!

Kvällen blev i alla fall jättetrevlig! Maten var uppskattad och vi lyssnade på musik, spelade bongos, dansade lite magdans(INTE jag), snackade massor av skit och skrattade i princip hela tiden. Hann också med två-tre glas vin. Så som en trevlig kväll ska va!







Kycklingsallad med matvete, spenat, salladskål, avocado, paprika, tomat, zuccini, rostade pumpakärnor, rödlök, festaost, oliver, cashewnötter, krutonger, soltorkade tomater, koriander och självklart kyckling med libanesisk kryddning. Till det pitabröd och en dressing bestående av yoghurt, mynta, soltorkade tomater, citron och en del kryddor.

Så då vet ni!

PS! Jag åt tre hela oliver ikväll. Mitt nya rekord. Det går framåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback