Middags update

Snart kommer folket. I hope. Är smått rastlös och väääldigt hungrig. Har egentligen inte ätit nåt idag. Eller jo, en glass till lunch men det var inte så mättande. Haha... Och då var jag ändå uppe hyffsat tidigt imorse.

Men jag tror att jag har toppat mig själv idag. Jag tror verkligen på den här salladen. Har adderat spenat, avocado, krutonger och extra mycket fetaost och soltorkade tomater från "grundreceptet". Blev matvete istället för bulgur också. Mest för att jag inte hittade igen det.(Hur kan bulgur försvinna?) Och sen rostade jag pumpakärnorna. Jo, gjorde en lite annorlunda dressing också + en vinegrette för den som hellre vill ha det. Och en skål oliver vid sidan av. För jag ska banne mig lära mig äta det nu!

Usch...jag blir ännu mer hungrig av att skriva det här. Så nu får gästerna faktiskt komma! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback