Mitt "projekt"

Okej, here it is! Projektet jag skrev om i förra inlägget. Ett litet projekt kan också vara ett viktigt projekt. Det är fortfarande under konstruktion, men jag tror ändå att ni förstår själva tanken.


FÖRE:

 


Rörigt som f-n!
Massor av papper, bra-att-ha-grejer och ja, skrot och skräp.



EFTER:




Dörren är borta, och likaså skräpet. De viktigaste sakerna är faktiskt gömda i plåtburkarna.
Vad som exakt kommer att vara på hyllorna kommer förmodligen med tiden.



Så vad tycker ni, blev det bättre eller sämre?

Själv gillar jag att det ger mindre plats för onödiga grejer som jag annars lätt kastar in i just det här skåpet. Nu måste jag ju hålla lite mer ordning. Om det sen är praktiskt är en annan femma...

(Det ska väl även tilläggas att en hel del grejer inte är på plats än, utan numera huserar på min köksbänk. Men, det kommer...senare.)

Kommentarer
Postat av: M

Det blev jättefint! Jag skulle ha behövt rensa skåp och sånt hemma hos mig med... nångång :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback