Money, money, money...och min nya älskling

Ett bra tips för att spara pengar är att aldrig kolla hur mycket man har på kontot. Min ekonomi tog rejält stryk efter senaste trippen, och sen har jag inte vågat kolla hur mycket pengar jag har på kontot. Speciellt inte då jag hade jättemycket räkningar förra månaden. Usch... Har istället levt i ovisshet och tron på att jag är utfattig. Igår kväll tog jag mod till mig och kikade in på internetbanken. Jag blev väldigt positivt överraskad om vi säger så! Och om en vecka kommer dessutom nästa lön.
Då jag vet hur farlig jag blir med lite pengar på fickan så skyndade jag mig att föra över en del på sparkontot. Men imorrn blir det ändå en sväng på stan hade jag tänkt. Mina älskade sandaler gick sönder för ett tag sen, och jag är sugen på en fin klänning. Men vi får se...

Och på tal om pengar i dubbel bemärkelse... Mitt kanske bästa inköp på länge, min nya plånbok från DKNY som jag köpte på NK för ett tag sedan.








Med och utan blixt. Den riktiga färgen är snarare ett mellanting.
And I like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback