Nedräkningen fortsätter

Jag är nog världens tröttaste just nu. Sjukt trött faktiskt. Men så går det när man inte har varken vett eller ro i kroppen att gå och lägga sig i tid. Någonsin...
Men ikväll, då jäklar! Eller imorrn, eller nej, på fredag, eller kanske lördag, eller söndag...nej, på måndag får det bli! Före det har jag tyvärr inte tid.

Imorrn går jag som sagt på semster. Så jäkla skönt det ska bli! Har planerat in en liten semsteröl med en kompis på kvällen. Eller öl och öl, snarare vin eller cider. Men öl låter bättre. Får se var det blir. Kanske blir det en sväng förbi Trästocks också.
Sen har jag tänkt ta med mig lovern ut på fredag eller lördag. Men det vet han inte om, så vi får väl se hur det går... Annars blir det väl att hänga på nåns balkong och snacka skit eller nåt. Det löser sig.
Och på söndag är det middag hos mig med några vänner. Jag lagar suveränt god mat(vad annars?), vi dricker vin, röker vattenpipa, spelar rai och så lovade Kajsa att bjuda på magdans. Jag klagar inte!
Tror att det här blir en skön långhelg. Oavsett om det blir någon sömn eller inte.

Förutom en orgie i diverse synder så tänkte jag även hinna klippa mig och ha en skön ta-hand-om-sig-dag. När jag ska hinna det har jag däremot inte planerat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback