Nytt i garderoben

Blev som planerat en sväng på stan idag. Däremot kom jag inte hem med varken sandaler eller någon klänning. Blev en topp från MQ(Oväntat? Haha...) och ett nattlinne från HM istället.

Har kikat på toppen tidigare, men då hade de slut den i min storlek och dessutom bara kvar den i off-white. Nu hade de fått in den i både off-white, puderrosa och svart. Blev inte helt oväntat den sistnämnda för mig. Är nästan alltid roligare att köpa ett plagg som man tittat på länge. Man brukar oftare bli riktigt nöjd då har jag insett.

Jag handlar rätt så ofta på just MQ, och som tur var var det en semestervikarie i kassan, för det är rätt så pinsamt när personalen känner igen en och vet vad man brukar köpa och att man är klubbmedlem. Haha... Eller egentligen är det mest roligt. Servicen brukar ju bli bättre då.


 

Detaljer...som jag älskar.
Små rosknappar, rynk och spets.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback