Och så bra gick det...

Screw städningen! Eller jag hann i och för sig med lite av det jag hade tänkt, men bara lite. Sen kom habibi på besök. En "snabbis" efter jobbet. Jag trodde att han slutade fyra, men tydligen slutar han tre nu när han är ute på Rönnskär. Så golven är fortfarande inte dammsugna och skurade. Och tvätten ligger så fint kvar i korgen i badrummet. Haha... Fast det ingår väl i hemmafrusysslorna att ta hand om mannen också? Får skylla på att det var det jag gjorde...

H var dessvärre tvungen att åka iväg och fixa lite grejer och jobba lite mer nu. Men jag har ändå inplanerat en dejt med Emma, Micke och Simon ikväll. Var sjukt länge sen vi sågs! Ringde till Simon förra helgen och tänkte att han skulle få agera svarttaxi(men sen dök en "riktig" upp ändå så...), men mer än så har jag egentligen inte snackat med dem. Trist... Fast vi har varit bortresta eller upptagna alla på olika håll under en period nu, så det har ju sina naturliga orsaker. Men ikväll ska vi i alla fall hänga!

Nu ska jag försöka fixa nån middag av det som finns i kylen. Nån pasta med fetaost hade jag tänkt mig. Mycket mer än så har jag inte hemma. Vi får se vad jag kan åstadkomma! Projekt clean apartment fortsätter imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback