Onsdag

Idag är det onsdag. Har jobbat förmiddag och sen bara slappat. Tiden går så jävla fort av nån anledning. Hinner inte med någonting alls känns det som. Fast jag var faktiskt rätt så duktig igår kväll och gjorde det mesta jag hade planerat. Good girl!

Nu har jag en pannkaka i ugnen och känner att hungern håller på att ta övertag. Men den borde vara klar om någon minut! Efter middag blir det nog en lite biltur till min moster. Någonting "vettigt" med andra ord.

I miss my habibi! Varför umgås vi aldrig? Eller aldrig och aldrig, men alldeles för sällan. Han ringde när jag jobbade idag, och när jag ringde upp var han upptagen på sitt jobb. Sen är det kompisar, fotboll och ännu mer jobb som tar upp tiden. Lite trist, men vad ska man göra? Jag har ju mina knäppa arbetstider också, så jag ska väl inte säga så mycket. Hoppas att han kanske ringer ikväll i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback