Poesi på kvällskvisten

Har målat naglarna barbierosa, borstat håret blankt(okej fuskade lite med glanspray också...) och sminkat mig riktigt fint. Har inga som helst planer för kvällen. Ska absolut inte ut på krogen och kanske inte ens gå utanför dörren, men jag kände för det bara. Var så länge sen jag la ner någon tid på smink eller hår. Skyller på sommaren och att det oftast känns fräschare utan smink då, eller så har jag bara blivit lat. Snyggt blev det i alla fall!

Som sagt, har inga som helst planer för kvällen. Idag har jag fixat med grejer här hemma. Pysslat på. Samt fixat håret. Och lagat middag. Nu är jag småseg. Har lite mer saker jag skulle vilja göra hemma, men det är ingenting akut så jag kanske dejtar soffan med en skål glass istället? Regnar och är mulet ute så tanken känns lockande. Vi får se. Just nu sitter jag här med mina rosa naglar som smattrar på tangenterna i takt med musiken. Henok for the moment. Oj, vad poetisk jag blev. Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback