Snart smäller det!

Är fint väder idag. Äntligen!
Därför beslutade jag och Bea oss för att ta en lite sväng med bilen. Så hon kommer väl och hämtar upp mig strax. Blir nog Byske med minigolf och lite fika. Sen får vi se. Gött!

Laddar för semestern. På torsdag smäller det! Är dräför rätt så oengagerad i mitt jobb och glassar mest runt. Bokstavligt talat. (SÅÅ dålig humor har jag...) Jag tänker verkligen ta vara på tiden. Både nu före och under hela semestern. I alla fall försöka. Har inga direkta måsten, utan tänkte mest ta saker som de kommer. Njuta av sommaren. Ta det lugnt. Göra små utflykter. Sola och bada i havet(om vädret tillåter). Kanske gå och fixa till frillan. Umgås med vänner(om nån är ledig?). Äta glass. Åka på festival. Strosa runt i affärer. Laga middagar och bjuda hem folk. Och ha lackade naglar varje dag! Anledningen till det är att jag inte får ha det på jobbet...

Första riktiga semestern är det. Hela tre veckor och fyra dagar. Inte illa! Och sen en vecka i september då. Har även mer att ta ut sen om jag vill. Så vi får se vad som händer framöver...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback