Träffa släkt och sådär

Förutom att boka resan har jag hunnit en sväng ut till min farbrors sommarstuga vid havet idag. Han fyller nämligen 60 år imorrn, och hans fru fyllde 60 tidigare i år...så vi fyllde en väska med öl och vin och åkte och uppvaktade dem. Gud vad fin stugan var! Skulle utan tvekan kunna bo där hela sommaren om jag fick, och om det var min stuga... Utanför Skelleftehamn låg den. Minns inte riktigt vad stället hette dock...

Har även hunnit en sväng till mormor. Snackade lite skit och lånade hennes bil. Så hela helgen är jag med bil. Great! Har lovat att skjutsa le lover till ett bröllop efter jobbet imorrn, så det var ju väldigt passande.

Nu återstår bara att se vad den här kvällen kommer att bjuda på. Har faktiskt ingen aning än så länge... Kanske ingenting alls?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback