Helgen...so far

Ändrade planer är inte alltid helt fel. Som igår till exempel.
Jag och lovern hade pratat om att ses. Men han var tvungen att fixa några bilar först, därav min minidejt med J. Hur som helst ringde han strax före tolv och funderade om vi skulle  ut och ta en öl. Jag slängde på mig lite kläder och så åkte vi till Old Williams. Drack en cider, pratade och spelade lite black jack. Helt plötsligt stängde stället och vi hittade en bil och åkte hem till mig igen. Sen blev det en till omgång vattenpipa(med annan tobak dock), musik och massor av prat. Hur mysigt som helst! Sen var klockan helt plötsligt nästan fem...

Idag blev det att sova rätt så länge. Sen en sväng på Kåffein där vi mötte upp Ahmed och hans familj. Drack lite kaffe och sen skjutsade jag H till ett bröllop. Han var hur stilig och snygg som helst i sin grå kostym och sina guldsmycken! Lätt snyggare(och dyrare klädd) än brudgummen. Hehe... Tydligen skulle min kusin på samma bröllop. Världen är bra liten.
Har lovat att hämta hem honom ikväll också, så vi får väl se när det blir...

Käkade middag hos mamma, och sen har jag, brorsan och en kompis varit ut och cruisat lite ikväll. Kört runt och tittat på fina drömhus och käkat glass i Bergsbyn. Gött!

Nu ska jag somna framför tvn en stund hade jag tänkt.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback