Borta en vecka

Jag har massor av grejer jag verkligen borde göra nu, men vad gör jag istället? Jo, degar runt på nätet. Ibland är jag en dålig, dålig människa. Eller åtminstone en lat en. Så har det alltid varit.

Åker som sagt ner till Umeå direkt efter jobbet idag. Och supertidigit imorrn så går bussen till Sthlm. Sen på aftonen åker vi kryssning till Riga, och spenderar en dag där. Sen planerar jag att vara i Sthlm hela fredagen för att sen åka till Bea i Uppsala. Och ja, sen får vi se vad vi riktigt hittar på. Kommer hem nästa tisdag igen.

Som sagt, det är jättekul att åka iväg och få lite andrum och träffa Bea. Har saknat henne.
Men samtidigt vet jag att det kommer att bli jobbigt också. Men det får jag ta. Jag hoppas bara att det är värt det.

Nä, nu måste jag ta mig i kragen och fixa med diverse grejer. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback