En dag på stranden

Blev en dag vid vattnet. Sjöbotten närmare bestämt. Riktigt härligt! Solade i ca tre timmar och hann även med en liten simtur. Jag är inte bara den som pressar, utan gillar att bada också. Och när jag väl är i vattnet så tar det ofta lång tid innan jag kommer upp. Det var faktiskt riktigt skönt i vattnet idag, men mitt sällskap bangade så jag fick bada själv. Hm...

Efter att ha fått oss lite färg så åkte vi på Willys och handlade lite ingredienser till min supergoda kycklingsallad. Så middagen bestod av matig sallad med en god sås och Ben & Jerrys Half baked till efterrätt. Mums! Nu är jag riktigt mätt. Och trött.

Insåg just att det här är första sommaren som jag har semester och dessutom jobbar jag bara halvtid resten av tiden. Det innebär tid att njuta och ta vara på sommaren. Och det ska jag! Idag var en bra början. Imorrn ska jag också försöka sola och njuta, om vädret tillåter...men det verkar i alla fall lovande.

Annars är det inte så bra. Orkar inte ta tag i saker och ting och här hemma ser det ut som ett bombnedslag. Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback