En stressig torsdag

"I don't wanna be the girl who laughs the loudest
Or the girl who never wants to be alone
I don't wanna be that call at 4 o'clock in the morning
'Cause I'm the only one you know in the world that won't be home"



Har stressat hela dagen. Var tvungen att åka till jobbet för att få ett papper påskrivet av min chef och sen till Apoteket för att köpa nässpray. Sen till mamma och brorsan och vara lite social och för att hämta min sprit. Sen hem, käka, duscha och så måste jag packa lite och sminka mig. Sen skjutsa brorsan till en grej i stan och sen efter 16 nångång så hämtar Mr H och hans vänner upp mig och så åker vi ut till Bjuröklubb.
Allt detta med feber och hosta. Nice...eller så inte.

Men jag hoppas i alla fall på en trevlig kväll och en härlig midsommar. Och det hoppas jag även att ni får.


Så trevlig midsommar allihopa!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback