En (till) dag på stranden

Idag tog jag med mig mamma och åkte ut till Gullsand. Ett mysigt ställe vid det älskade havet. Solade i ett par tre timmar och hann även med två dopp. Var riktigt skönt i vattnet, och det är inte så hemskt långgrunt som det ibland kan vara i havet. Riktigt nice! Är minst tio år sedan jag var där sist så det blev en liten nostalgitripp på köpet!

Pappa fyller år idag(hela 57...) så efter badet var jag och brorsan och grattade honom. Han fick lite fina badrummsgrejer av oss. Grattis pappa!

Sen chillade jag ute på mammas gård en stund. Skvallrade lite med grannen och bara tog det lugnt. Det är ungefär så dagarna ser ut nu, när jag inte jobbar dvs. Chillar och har det soft. Orkar inte göra så mycket annat. Men jag klagar inte på värmen. Aldrig. Absolut inte! Jag skulle vilja ha sånt här väder jämt. Mellan 25-30 grader och sol. Lovely! (Synd bara att man blev född på fel ställe i världen, där det är det max en vecka per år typ...)

Däremot kommer vardagen i kapp ibland. Nu till exempel. Det är nästan en månad sen jag tvättade sist, så jag var nyss till tvättstugan och slängde i ett par maskiner. Har även handtvättat lite nattlinnen och några bh:ar. Passade också på att renbädda. Tänkt diska och kanske dammsuga och torka golv också. Det kan behövas... Även jag behöver en grundlig rengöring i form av dusch, fotbad, manikyr och massa annat. Får se vad jag hinner...

För övrigt så är jag besatt av
Gasolin igen. En lite sjuk besatthet, men det bryr jag mig inte om. Haha... Och danska är faktiskt ett vackert språk!


Köpte förresten en ny bikini igår som ser ut så här:



Färgglad och mönstrad. Precis som jag ville ha det!




Mönstret i närbild. Gillar att den har små gulddetaljer också.





Och så måste jag bara få visa att jag faktiskt lyckats bli lite brun.
Men har man en marockansk lover så gäller det att försöka komma i kapp. Haha...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback