Flygskräck och saknad

Idag sov jag länge. Steg upp först efter elva. Kanske börjar helgens sömnbrist göra sig påmind. Men jag hävdar fortfarande att det var värt det!

Inga större planer för dagen. Lämna in några säckar kläder som jag rensat ut på second-hand, köpa upp ett lager fetaost och kanske göra en visit på solariumet(eller heter det solariet?). Vissa var ju tvugna att jobba när det vara kanonväder i helgen, så vissa är fortfarande bleka som lakan. Blä!

Jo, nu har jag i alla fall fått tummen ur och bokat flygbiljett hem från Sthlm. Första gången jag flyger själv. Vad gör jag om jag får panik? Jag hatar nämligen att flyga och ser absolut inget avslappnande i det. Förhoppningsvis kan jag lugna ner mig med en fet drink innan flygningen. Hur som helst ska det bli jättekul att träffa Bea igen. Vi har så mycket att ta igen om skvallra om. Saknar henne grymt mycket ibland. Även om jag vet att jag kommer att sakna en viss person här när jag är borta, men det är det nog värt. Det finns ju faktiskt telefon.

Nu ska jag bege mig ut en sväng. Ciao bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback