Hemma

Nu är jag äntligen hemma! Nog för att jag har haft det jättebra borta, men efter att ha sovit på sex olika sängplatser under sju dagar så känns det grymt skönt att få sova i min egen säng. Jo, det blev faktiskt sex sänplatser när jag räknade ihop det. Min säng, Hs säng, Hs soffa(då hans kompis däckade i hans säng), Umeå, båten och Beas bäddsoffa. Det är liite för mycket på sju dagar.

Idag gjode vi som sagt Uppsala. Hittade en till klänning, två par strumpbyxor, en bh och lite nödvändiga apoteksvaror. Nu har jag verkligen uppdaterat allt. Min garderob, mina smycken, mina skor, mitt barskåp, mina parfymer, mina köksskåp och mina underklädeslådor. Känns bra, men dyrt... Som tur var är H skyldig med lite pengar i alla fall.

Förhoppningsvis får jag träffa honom imorrn. Han har ju sin fotboll ikväll, och dessutom vill jag inte smitta honom med min förkylning. Lyckades bli döv på planet också. Grattis!

Nu väntar jag besök av en kompis. Så ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback