I Uppsala

Är tillbaka efter en härlig kryssning till Riga. Det blev massor av god mat, välblandade drinkar, bra shopping och sköna skratt. Så jag är nöjd!

Har varit i Sthlm hela dagen och fortsatt min shopping. Träffade även en gymnasiekompis som jag inte träffat på jättelänge. Världen är bra liten egentligen... Sen på tågstationen i Uppsala "träffade" jag Lazee också. Han hade väldens skönaste skånska dialekt. I like! Ja, och i Uppsala är jag nu och några dagar framöver. Bea sover här i rummet för hon ska jobba några timmar imorrn. Själv tänkte jag "göra stan" och sen på kvällen blir det förmodligen middag och utgång. Niiice... Och skönt att gå ut i en annan stad! Hoppas jag...

Däremot saknar jag Mr H. Han betyder nog mer än han vet. Och kanske även mer än jag trodde. Det finns en stor risk att jag kommer att ringa honom och gråta och berätta hur mycket jag saknar honom efter några glas vin imorrn. Önskar att jag kunde säga det i nyktert tillstånd istället...

Anyway, god natt! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback