Jag älskar havet!

Det blev stranden idag med. Boviken närmare bestämt. Brukar undvika det stället i vanliga fall då det brukar vara packat med barnfamiljer, fjortisar och moppekillar. Idag var det lagom med folk. Dvs, det var så pass lite folk att man fick gott om plats utan att trängas, men samtidigt så pass mycket att man kunde spana lite. Jag som är så nyfiken behöver nämligen lite folk att spana på ibland för att trivas. Haha...

Hur som helst var det jättehärligt. Var där i säkert fem timmar. Bättrade på brännan, lyssnade på musik, åt glass, badade, skvallrade och gick runt i det låga vattnet och bara chillade. Saltvatten i håret, sand på kroppen och gassande sol. Wünderbar! Och lite färg fick jag faktiskt på köpet... (Fast jag pratade med mr H som sa att han blivit svart, orättvist med sånna gener!)

Nu MÅSTE jag ta tag i mitt hem. Det är typ sand på golvet i hallen uppe + i badrummet. Inte kul! Borde renbädda också...


Boviken, Skellefteå

Boviken, nån annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback