Just another manic monday

Efter en wünderbar omtumlande helg så blir det helt plötsligt måndag och baksmällan kommer. I mitt fall betyder migrän och illamående. Jag vet ju att det beror på att jag har sovit för hårt i natt och att jag känner mig rätt stressad just nu. Har massor som jag ska hinna med, men jag vet inte när. Och de här sakerna måste alltså vara gjorda innan 12.30 imorrn. Scheisse!

Anyway, jag jobbar idag. Och jag skiter i att jag mår piss. Måste på jobbet ändå. Hade tänkt lämna in en ledighetsansökan också, om en veckas semester i september. Ni vet det där jag skrev om förr. Nytt land, nytt språk, söderut och Atlanten. I so need it...
Men jag behöver också nästa lön innan jag kan boka någon resa.

Nu ska jag kladda på mig lite mascara och sen gå ut med Astrid the dog. Blir bara en kortare promenix idag, men jag hoppas att hon blir nöjd ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback