Man ska inte ropa hej...

Äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN ska jag få spendera kvällen/natten hos le Lover. Vi är alltid hos mig och jag har varit hemma hos honom i ca 10 minuter totalt. Så förstå vilken lycka det här är!

Jag vet dock att han är bra på att lova mer än han kan hålla, att han är tidsoptimist utan dess like och att hans polare alltid går först. Så man ska verkligen inte ropa hej... Men en tumme vågar jag åtminstone hålla.

Det är en sak bara. Jag är tjej. Vilket i mitt fall innebär en hel del pyssel på morgonen. Produkter och skit. Det är alltså absolut enklast att sova hemma, men mysfaktorn slår ändå bekvämligheten. Fast kaffe, det ska jag faktiskt ta med mig...för jag dör om jag inte få kaffe på morgonen.

Men, än ropar jag inte hej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska också hålla en tumme ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback