Midsommar

Från inga som helst planer. Till att någon annan planerar åt en. Riktigt bra tycker jag!

Tydligen åker jag med Mr H och hans vänner till
Bjuröklubb imorrn. Vi skulle köpa med oss mat och jag skulle ta med mig varma kläder om det skulle bli kallt. Som värsta skolutflykten. Hehe...

Men jag tror att det blir mysigt, bra och lagom "svenskt". Kanske har jag till och med så tur att jag slipper sillen? Nubben och kameran åker i alla fall med!

Nu ska jag fixa naglarna och peela bort mitt gamla ansikte. So long!










Kommentarer
Postat av: M

Mmm, hon är jättefin :) Vi måste se till så att du får träffa henne :P



Jag ska tatuera in Chili's tassavtryck. Han lämnade ett stort sådant i mitt hjärta, och jag vill att det ska synas :)



Låter som att du kommer få en mysig kväll ;)

Postat av: M

Ja, jag hoppas att den blir fin :P



Ha det så bra du med! :)

2009-06-18 @ 00:17:21
URL: http://kryddstarkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback