Onsdag

Stannade hemma från jobbet och sov till drygt 12 idag. Är fortfarande förkyld, döv, har lite feber och mycket sömnbrist. Därför tyckte jag att de ska få slippa mig på jobbet.

Var och handlade lite mat, men i övrigt så har jag bara bott i soffan med datorn i knäet hela dagen. Funkar det med, men trots febern så blir jag rastlös. Är en svår omställning att inte göra nåt alls, från att ha varit igång i princip dygnet runt ett par veckor. Men välbehövlig vila skulle jag tro att det är.

Nu ska jag kladda på mig ett ansikte, till och med testa mitt nya solpuder, och ta på mig lite vettiga kläder. Mr H skulle troligtvis komma förbi på en stund så. Han ska slippa se mig så här. Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback