Uppe i ottan

Uppe tidigt idag. I helgen hade jag inte ens gått och lagt mig den här tiden. Haha...

Men glassmaskinen på jobbet måste få sig en omgång, och eftersom att jag är bäst på sånna där grejer så är det mitt jobb. Nä, skämt åsido...men jag har i alla fall "utbildning" på området, det är därför.

Hoppas att det blir sol och varmt idag, så kan jag sola lite efter jobbet. Känns som att det kan behövas, trots att jag fick en skön bonnbränna i helgen. Hehe...





UPDATE:

Det gick som smort att rengöra maskinen. Tog mig bara två timmar, och för reparatören som har gjort det förut brukar det ta tre... Ha, jag äger! Lite egoboost sådär.

Nu har jag gjort klart lite papper som försäkringskassan ska ha. Måste posta dem pronto också! Och vädret verkar lovande så jag kanske till och med kan dra en sväng till beachen idag. Vi får se vad min kompis som jag ska dejta idag säger. Jag är i alla fall sugen på beachen, även om beach -09 kroppen inte har trollats fram än(eller någonsin). I don't giva a fuck känns det faktiskt som. Vad spelar det egentligen för roll om vilt främmade människor tycker att jag är snygg eller inte? Nä, precis.

So long!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback