Uppsala dag 3 - Regn, regn, regn

Det regnar fortfarande. Det har det gjort hela tiden jag har varit här. Great...eller så inte. Men imorrn har de i alla fall lovat uppehåll. *håller en tumme*

Igår var vi ut på ett ställe här i Uppsala. Tror att det hette Platium eller nåt sånt. Var trevligt, för jag hade trevligt sällskap. Men jag pallar inte riktigt den där köttmarknaden och alla hobby-bratsen. Blä! På så sätt var det precis som hemma. Och hemma går jag inte ut längre. Knappt på puben ens...

Idag har vi varit ut en sväng med bilen. Jag shoppade lite gött på Cervera och Bea handlade lite saker på Ikea. Pengarna bara rinner genom fingrarna, men som tur var kommer det in nya på kontot imorrn. Yeah! Passande då vi ska till Sthlm och bränna på. Jag behöver en ny plånbok, ironiskt nog. Ska se om den jag sett ut på NK finns kvar. *hoppas*

Saknar baben där hemma. Speciellt eftersom att jag är så dum att jag ringer och pratar med honom. Jag hoppas bara att det är ömsesidigt, och att han fortfarande finns kvar när jag kommer hem. Som sagt, saknar honom...men jag har det bra här nere också. Och tur är väl det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback