Uppsala dag 4 - fast mest Sthlm

J'dore DKNY!


Ja, nästan så är det. I alla fall min nya plånbok därifrån. Köpte den på NK under vår Sthlms vistelse idag. Har varit i storstan i princip hela dagen. Shoppat en hel del, bla. skor, en klänning, ett nattlinne och plånboken då. Är mycket nöjd! Har även hunnit med lunch, middag samt två fikan. Haha... Träffade också en gammal klasskompis, Tomas, på Waynes vid plattan och snackade lite skit. Bea har hållit kontakt med honom under de här åren, så vi passade på att ses när vi alla var i Sthlm. Sen middag på en av mina favvorestauranger i stan. Nice...

Nu myser vi i soffan med Mövenpickglass och vindruvor. Och Bea läser sista boken i den där Twilight-serien- Jag har varken sett filmen eller läst nån av böckerna. Jag är lite speciell...

Imorrn ska vi göra Uppsala innan mitt plan hem går. Känns både och att åka hem. Men med tanke på att jag är sjukt förkyld blir det nog bra. Förutom själva flygningen då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback