Zlatte och kidsen

Har packat det mesta inför morgondagen. Ute i god tid för att vara jag faktiskt. Men å andra sidan åker jag direkt från jobbet så jag har inte så mycket till val. Det suger att måsta jobba imorrn. Jo, faktiskt. Det känns inte kul alls.

Nu sitter jag nyinsmord i bus och lyssnar på
Alice Cooper och kollar på urgulliga bilder på Zlatan och hans barn. Det är nästan så att jag blir lite avundsjuk. Men bara nästan...
Hur söta är inte ungarna alltså? Fast chansen(risken?) att jag skulle få blonda barn är nog lika med noll. Jag är ju inte speciellt blond alls, och att jag skulle skaffa barn med en blond kille? Knappast(eller aldrig i livet typ). Men jag skulle fan ändå få söta barn! Söta brunettbarn.

Nä, nu är det nog dags för sängen innan det här går överstyr.


Zlatan firar segern med familjen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback