Alla dessa män...

Ikväll är det dejting som står på schemat. En hel massa dejting. Ben, Jerry, Jack, Daniel och en fiskarsnubbe. Yes, förkylningen gör verkligen sitt antåg så jag sätter all min tro till glass, whiskey och halstabletter. Det borde väl hjälpa lite i alla fall? Hoppas...

Och på tal om män, le Lover aka Mr H både ringde mig och var förbi jobbet idag. Jag var stenhård den här gången med att det var hans tur att ringa först(ja, jag sa det ju inte rakt ut såklart) och det gjorde han ju också. Nice, nice. Förhoppningsvis är det honom jag får dejta imorrn kväll...

Idag på väg till jobbet så höll de på att skotta bort all snö från skridskoplanen här utanför. Gruset hade tinat fram på flera ställen. Hockeyn får snart lämna plats åt fotbollen. Det kändes bra. Riktigt bra. Ytterligare ett vårtecken. Längtar efter att höra smällarna från skor som träffar fotbollar och ropen från invandrarkidsen som spelar. (Nej, jag menar verkligen ingenting rasistisk med det där, snarare tvärtom. Här är det bara invandrarkidsen som är ute och leker och sportar, svennebarnen är alldeles för lata och sitter förmodligen framför sin dator hela sommaren.)
Snart så är det faktiskt vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback