Blä!

Jag är så less på allt just nu!
Det händer ju banne mig ingenting alls!

Jag är trött på det trista kalla vädret. All snö. Mitt jobb är samma varje dag. Och jag känner inte att jag kan utvecklas på något sätt alls där.(Fast jag trivs egentligen, det gör jag. Men är inne i en svacka nu bara.) Min lägenhet är tråkig, och jag skulle bara vilja byta ut massa grejer. Jag skulle vilja resa och upptäcka nya grejer, men ekonomin sätter stopp. Precis som den sätter stopp för massa annat. Hjärnan är mos. Den går antingen på tomgång eller jobbar ihjäl sig. Ältar grejer och grubblar sönder saker. Jag är dålig på att höra av mig till mina vänner. Känner att jag sviker dem. Umgås för lite med min familj. Men ändå gör jag ingenting. Dagarna går, men jag vet inte alls vad jag fyller dem med. Någonting? Ingenting. Jag behöver nåt. Nåt som ger mig någonting. Energi. Utmaningar. Någonting.

(Och ibland så behöver jag skriva av mig och få ut grejer.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback