Dagens i-landsproblem

Oj vad trött jag är! Bra början på en ledig helg? I och för sig blev det inte mycket sömn i natt, men det gråter jag inga floder över direkt. Sova kan man göra i graven, men det finns annat som man förhoppningsvis inte gör där...

Hur som helst velar jag massor. Dagens i-landsproblem. Vad ska jag göra först? Laga middag eller somna i badkaret? Sitter i och för sig och proppar i mig godis nu, istället för att ha börjat med middagen. Smart? Nja, men sån är jag. Ont i magen har jag också. Fast av andra skäl än godiset.

Så, laga mexikanskt och sen ta en god margarita i badet med Kanye på högsta volym, eller börja med badet, drinken och Kanye och avsluta med the mexican food? Ååhh...va svårt!

Stackars, stackars mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback