Fredag, bloody fredag

Idag är en riktig pissdag! Eller jag vet inte, har ju inte hunnir göra så mycket, men det känns så i alla fall. Ibland klarar jag bara inte av att vara ledig, utan blir deppig och uttråkad direkt. Konstigt det där. Men jag är rastlös, arg på mig själv för att jag inte direkt har några pengar att spendera och så saknar jag den där jävla killen. Jag vill inte det, men nu är det så, okej? Har inte en jävla aning om när han kommer hem eller var han är just nu ens...

Måste hur som helst till stan. Har räkningar att posta, ärenden på Apoteket, lite grejer som ska kollas på och så kanske jag även passar på att pressa lite till i solariet(solariumet?). Tror att jag ska gå in en sväng hos mormor också. Hon brukar vara bra när man känner för att snacka lite skit och spy galla över världens orättvisor.

Ikväll blir det bara lugnt. Tv-kväll hos mami skulle jag tippa på. Jobbar förmiddag imorrn så några större utsvävningar tror jag inte på.

Pappa ringde nu och tyckte att vi skulle käka lunch. Låter bra tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback