I cannot compete with you, Jolene

Gick och la mig sent igår(ovanligt?) och tänkte att idag kan jag faktiskt sova ut om jag vill. Jag är ledig och har egentligen inga planer innan jag ska träffa Matilda 16.00. Men som vanligt vaknar jag där vid 6.30, somnar om, vaknar och tror att klockan är kanske 10.30...när den i själva verket är 8.30. Ja, ja...screw sovmorgon. Jag som i vanliga fall inte alls har några problem med att sova för länge. Men det är väl bara att tacka och ta emot antar jag? Däremot är jag verkligen inte pigg...


Fick ett brev från barnmorskemottagningen igår. Nej, det är inte så hemskt som det låter, utan ännu värre. Ska nämligen dit för att göra cellprov eftersom att jag fyllt 23 och då blir man tydligen kallad. Kolla om jag har cancer i muttan. Haha...(Eller det är ju egentligen ingenting att skratta åt.) Anyway, det jag ville komma till var att jag skulle ringa dit för att boka om min tid nu på morgonen. De skulle ringa upp 13.20. 13.20!? De är ju fan värre än vårdcentralen! Trodde inte att det var möjligt!

Eftersom att jag ändå är uppe så tror jag att jag ska ta ett långt skönt skumbad. Kanske göra lite slingor och noppa ögonbrynen. Jag gör alltid sånt där på kvällen egentligen, men varför inte testa något nytt? Hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback