Skumma vanor

Jag har fått så konstiga vanor på sistone. Jag vaknar alltid där runt 6.30, kollar på klockan och somnar om. Sen halvsover jag någon timme, men är rätt så pigg så tillslut stiger jag upp tidigare än jag brukar.
Kanske beror det på att det är mycket ljusare och finare ute, eller så håller jag på att bli gammal...

Idag tänkte jag åka och sola innan jobbet. När jag väl börjar med sånt blir jag som besatt. Då ska jag bara bli brun. Det jobbiga är bara att åka buss osminkad till stan. Jag har nojjor när det gäller sånt. Det är i alla fall tur att det är sol ute så att jag kan komma undan med att gömma mig under mina gigantiska solbrillor.

Jobbar eftermiddag sen. Har en tjej som jag ska skola in idag. Det gick rätt så bra igår, så det bör väl göra det idag med. Är rätt så skönt att slippa jobba hela eftermiddagen själv också. Hoppas bara att vi har nån god lunch på jobbet. Är redan hungrig...

Härom dagen skrev jag att jag gärna lyssnar på Amy Winehouse när jag är litre deppig. Jag lyssnar gärna på henne när jag inte är deppig också.
Den här har gått på repeat hela morgonen. Den är fin, men lite sorgsen också.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback