Skvaller

Är fortfarande tung i skallen och har huvudvärk, men hey, jag känner att jag inte har råd att vara hemma från jobbet så jag struntar i det. Behöver jag spy så hinner jag ju kanske till toaletten, eller åtminstone till handfatet... :S

Igår var en kompis förbi. Vi kollade Beck, skvallrade och åt onyttigheter. En sån där lagom söndagskväll.
Och på tal om kompisar och skvaller så kommer Bea en snabbis till stan i veckan! Har saknat att snacka skit om allt mellan himmel och jord med henne så det är på tiden. Visst, det finns ju telefoner, men det är inte samma sak. Ska bli riktigt kul att träffa henne faktiskt! Skvaller med Matilda är inplanerat på onsdag och sen tänkte jag hinna hälsa på Lisa någon kväll också. Dvs, det blir förmodligen mycket girl-talk den här veckan. Men jag känner att jag har umgåtts alldeles för lite med mina vänner på sistone, av olika skäl men utan att det varit meningen, så jag kan behöva ta igen lite kvalitetstid. Nice, nice...

Kanske åker jag ner en helg till Uppsala snart också. Alltid skönt att komma bort lite. Ska höra med Bea när det kan tänkas passa. Vi får se om det kan bli nån mer tripp också...

Jobb idag som sagt. Segt med eftermiddag. Riktigt segt. Men sånt är livet, man kan inte bara glassa jämt(även om jag önskar det...). Måste börja planera in när jag ska ha semester också. Har ingen aning just nu faktiskt. Och hur många veckor ska jag ta ut? Två, tre, fyra? Fan vad jag är dålig på att planera saker och ting.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback