Söderut, eller norrut?

Hade en trevlig kväll med Le Lover igår. Vi var en sväng på stan(men bara han shoppade, så det så!) och sen var vi på puben med en polare till honom och kollade AIKs match. En match de tyvärr förlorade... Träffade även på några gamla "bekanta" i form av några lärare från gymasiet. De såg rätt packade och nedgågna ut faktiskt. Men, men...kvällen avslutades i alla fall i min crib.

Idag åker han söderut. Kanske ända till Paris. Han visste inte än. Lite orättvist tycker jag, eller egentligen inte, inte som han jobbar...men jag skulle ju hellre åka till Paris än Luleå. Men va fan, jag för nöja mig med Luleå idag. Det funkar nog att spendera lite cash där också. Är inne i värsta shopping-ilet nu. Lika bra att passa på.

Nä, nu måste jag göra mig i ordning för snart bär det av till Norrbotten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback