Sunday

Jag är glad idag! Jag slipper ju emigrera nu. Sa nämligen att jag skulle emigrera om den där ugglan vann Melodifestivalen. Att jag inte kunde stå ut med skammen att vara svensk om vi skickade henne till Ryssland.

Men nu slipper jag, för det var faktiskt min favorit som vann! När det kommer till Eurovision så har jag har en förkärlek till svulstiga låtar, gärna med inslag av opera, så rätt låt vann! (för en gångs skull)
 
Fast bäst i år var nog ändå
det här... Jag och brorsan höll på att skratta ihjäl oss! (Men jag har aldrig sagt att vi har bra humor för det...)


Idag är jag så enormt seg. Har sovit ikapp det jag har missat den senaste veckan, och det känns i skallen. Den är seg och ond. Men jag har inga större planer för idag ändå så. Ska fixa lite saker här hemma. Boka tvättid, dammsuga och sån skit. Har även lite mail och sånt som måste iväg. Sen ska jag bara tokslappa. Det är planen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback